poniedziałek, 3 listopada 2014

Filtry do okapu

No i kto by przypuszczał, że poszukiwanie filtrów do okapu Luftig mejd baj ikeła dostarczy mi tyle radości!
Najpierw infolinia Ikea.
- Filtry potrzebuję do okapu.
- Jaki kod produktu?
- 600 793 002...
- Oczywiście proszę panią. To sprzęt produkowany dla sklepu przez elektrolux. Do nich trzeba dzwonić. Prodaję numer...
Dzwonimy do Krakowa.
- Filtry potrzebuję do okapu.
- Jaki kod produktu?
- 600 793 002.
- Ale to nie nasz produkt. To whirlpool produkuje. Podaję nr...
Dzwonimy do Warszawy.
- Filtry potrzebuję do okapu.
- Jaki kod produktu?
- 600 793 002.
- A skąd pani dzwoni?
- Z Zielonej Góry.
- Hmm. A koło jakiego dużego miasta leży to miasto?
- ....
- Halo?
- Eeee... no więc.... eeee... może, tego, Poznań albo Wrocław...
- Aha. To do Kalisza trzeba.
- Do Kalisza?? A bliżej to nie ma? - robi mi się słabo. Ocieram pot z czoła.
- Kalisz wysyła na Wielkopolskę. Podaję nr...
Drżącą dłonią wybieram numer kaliski.
- Filtry potrzebuję do okapu.
- Jaki kod produktu? 12 cyfr
- Ale ja mam tylko 8 - dukam.
- Inaczej nie da rady. Skąd pani dzwoni?
- Z Zielonej Góry. To w lubuskim - mówię na wszelki wypadek.
- No wiem, gdzie to jest - śmieje się pani w Kaliszu - ale przecież u was też jest serwis.
- Ale tamta pani na infolinii whirlpoola w Warszawie kazała mi tu zadzwonić.
- Yyy tam - prycha pogardliwie infolinia z Kalisza - nie znają się.

Uhuhuhu, nawet nie wiesz maleńka, na ilu rzeczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty