piątek, 3 kwietnia 2015

Czego się Babcia od Zuzi dowiedziała

Jak mówiłam, że Zuzia jest rozpieszczona, to się nazywało "a tam, głupoty gadasz".
Jak już się sprawa rypła i zaczęły się poszukiwania winnych (IMHO Babcia Ala, Babi, Tatuńcio, Dziadek), wszystkie paluchy wskazały na mnie.
Jak Zuzunia orzekła, że w tej sukience nie pójdzie, bo guziczki są nie-ten-teges, to powiedziałam, że się jej w tyłku poprzewracało. Ale Babcia Ala żachnęła się tylko i bez dalszych dyskusji powiozła wnusię do pasmanterii.
Po powrocie okazało się, że Babcia stała się biedniejsza o 100 zł i bogatsza o życiową wiedzę Zuzki.
- Dziwni są mężczyźni w tej rodzinie; w ogóle nie szanują kobiet, a kobiety mają mało czasu dla siebie. A wiesz, że jak mi mama kupiła taką lalkę, to tata powiedział "chyba cię porąbało" i zobaczysz, dziadek też ci tak powie, jak mu powiesz o tym digitalnym ptaszku, którego mi kupiłaś; no chyba, że nie mów, ale dziadek i tak się dowie, bo sprawdzi konto; a mi tata nic nie zrobi, bo tata ma na moim punkcie bzika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty